perjantai 24. helmikuuta 2017

Pari asiaa

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Kymmenen vuotta tuli lokakuussa 2016 täyteen.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?

Tapasimme ravintolassa Raumalla ja saman tien aloimme styylaamaan. 

Kuka pyysi ketä ulos?

Jari pyysi mun puhelinnumeroa ja tuli sit seuraavana viikonloppuna Turkuun mun luo kyläilemään.

Kuinka vanhoja olette?

Minä olen 53 ja Jari 46. Viisikymppisiä siis;)

Kumman sisaruksia näitte/näette enemmän?

Ei oikeastaan kummankaan, syitä on monia. 

Onko teillä yhteisiä lapsia?

Ei ole, minulla on 23-vuotias poitsu edellisestä avioliitostani.

Entä lemmikkejä?

Ei ole vielä.

Mikä tilanne teille on vaikein pariskuntana?

Mä olen joskus mustasukkainen Jarin entisestä elämästä. Muuten meillä menee kyllä hyvin, en keksi mitään mikä olisi erityisen vaikeaa. 

Kävittekö samaa koulua?

Ei, minä kävin kouluni Turussa (onneksi;)) ja Jari Raumalla.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?

Nope

Kumpi on älykkäämpi?

Minä olen kielellisesti lahjakkaampi, kieliopit menee nopeasti jakeluun. Jarilla taas on lahjakkaampi käytännön asioissa ja teknisissä ongelmissa.

Kumpi on herkempi?

Kyllä mä sanoisin että Jari.

Missä käytte eniten yhdessä syömässä?

Raisiossa pizza-buffetissa. Silloin tällöin käydään kyllä muuallakin;). Melkolailla itseasiassa käydään ulkona syömässä.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?

Me asuttiin vuosi Intiassa, Bangaloressa. Singapore taitaa olla kyllä vielä kauempana.

Kummalla on hullummat eksät?

Eksät ovat jättäneet meidät rauhaan.

Kummalla on pahempi temperamentti?

Tää oli helppo, minulla ehdottomasti.

Kumpi laittaa ruuan?

Kumpikaan ei olla mitään himokokkaajia, mut Jari useimmin tekee ruokaa (paistaa kanaa).

Kumpi on sosiaalisempi?

Jari. Minä tarvitsen paljon aikaa myös yksinoloon.

Kumpi on siisteysintoilija?

Minä silloin kun alan siivoamaan. Olen sairaalloisen pikkutarkka siivoilija. Tämän takia siivoankin harvoin.

Kumpi on itsepäisempi?

Minä

Kumpi vie suurimman osan sängystä?

Minä

Kumpi herää aikaisemmin?

Jari, koska hän menee jo kuudeksi töihin. Mun työvuoro alkaa aikaisintaa 9:45 ja kolme minsaa menee työmatkaan.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?

Mun luona Turun Teräsrautelassa.

Kummalla on suurempi perhe?

Jarilla, ainakin tiiviimpi ja läheisempi myös maantieteellisesti.

Saatko usein kukkia?

Joo, aika usein. Merkkipäivinä ainakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti